Trafikbox Blog

Megoldás a hevítő készülékek hibáira

Kiss Tamás
Kiss Tamás
2019.09.06 13:18
Megoldás a hevítő készülékek hibáira

Mint minden elektromos készüléknél, az iSMOD hevítő készülékeknél is előfordulhatnak kisebb hibák, amit így tudsz kezelni. Össze gyüjtöttünk néhány hibát, ami eddig előfordult az iSMOD hevítő készülékkel. Kb. az eladott készülékek 2-3% -nál fordult elő eddig kisebb meghibásodás.

GARANCIÁLIS PROBLÉMA

Minden elektromos problémára a vásárlástól számított 6 hónapig közvetlen forgalmazói GARANCIÁT vállalunk. Mik lehetnek ezek?

  • Nem hevít a készülék
  • Nem töltődik, csak pirosan villog a jelzőfény
  • Az iSMOD II hevítőt nem tölti a powerbank
  • Az iSMOD I hevítővel csak 1-2 szálat lehet elszívni egy feltöltéssel

NEM GARANCIÁLIS PROBLÉMA

Az iSMOD hevítő készülékeknél a HEVÍTŐ PENGE törése NEM garanciális probléma, de javítható. Rendeltetésszerű használat során a hevítő penge nem törik el. De mi van, ha mégis sikerül?

Az iSMOD készülékek hivatalos magyarországi szervize a www.mysmokszerviz.hu.

A Mysmok szerviz eredeti alkatrészekkel, rövid határidőre vállalja a meghibásodott, vagy garanciaidőn kívüli iSMOD hevítő készülékek javítását.

MIT KELL TENNED TRAFIKOSKÉNT A HIBÁS KÉSZÜLÉKEKKEL?

Alapesetben semmit. Amennyiben bármilyen elektromos probléma adódik az iSMOD hevítő készülékekkel a vásárlónak a www.mysmok.hu oldalon kell jeleznie.

Amennyiben a vásárló kitörte a hevítő pengét a készülékből, úgy a www.mysmokszerviz.hu oldalon kell jeleznie a hibát.

Ha mégis valaki hozzád viszi be a Trafikba a hibás készüléket, és agresszívan, a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzik, azonnal hívd a Trafikbox ügyfélszolgálatát 06205089178, és megoldjuk a "kedves" vásárló panaszát.